tirsdag 21. august 2012

Start

Jeg er i gang! Endelig skal jeg begynne paa eventyret. Jeg begynte i Kiel med stort paagangsmot, saa stort at jeg syklet avsted uten ä spise, uten ä ta ut penger og uten et sykkelkart, men det gikk naa bra til slutt.

Den tyske gjestfriheten har nok en gang tatt meg imot med aapne armer. Etter en lang sykkel dag satte jeg meg ned paa en restaurant for ä fä meg et etterlengtet mältid. Jeg blir ettervert vinket henn til nabobordet. Her sitter det en gruppe tyskere ä er veldig nysgjerrige pä hvor jeg skal. Vi har en lang og flott samtale för de spör meg hvor jeg sover. "Jeg sover i skogen". Svarer jeg, som jo er sant. Ä nei, sä grusomt, ogsä helt alene! Dette syntes de var sä fryktelig at de nermest bar meg hjem til seg.
Nä sitter jeg og drikker en god kopp kaffe og venter pä en flott frokost, mens jeg passer pä at hunden ikke spiser sokkene mine, det er vist det beste han vet. Nä er frokosten ferdig jeg mä gä!
Teltet for nok vente en dag til.


3 kommentarer:

  1. Luringen. Du kunne lagt igjen teltet hjemme, så hadde du hatt plass til 2 t-skjorter

    SvarSlett
  2. Så koselig da :)
    Håper du tar masse bilder og legger noen av dem ut her etterhvert på ferden.
    Artig å følge deg gjennom din ferd i den store verden på sykkel :)
    GOD TUR VIDERE!!

    SvarSlett